Буклет, ліфлет чи флаєр?

флаєрДуже часто, при плануванні рекламної кампанії або при потребі у створенні поліграфічної реклами невеликого формату, виникають наступні питання. Що буде ефективніше для даного проекту невеликий буклет, ліфлет або просто флаєр? Чи варто економити кошти на розробці і друці, вважаючи за краще флаєр чи буклет? На всі ці питання існує одна проста відповідь. Це залежить цілком і повністю від завдання, яке повинен виконувати даний поліграфічний рекламний продукт. Для того, щоб розібратися в даному питанні, розглянемо основні функції всіх трьох рекламних продуктів, їх переваги та недоліки.

Флаєр – це поліграфічний продукт невеликого формату (100 × 70 мм, 100 × 150 мм, 210 × 100 мм), рекламний листок, картка. Печать флаеров робиться, як правило, на щільному папері, іноді на дизайнерському. Спочатку флаєр мав тільки функцію ілюстрованого запрошення. Але в даний час флаєри застосовуються також для реклами товарів і послуг, презентацій унікальних пропозицій і знижок. Перевагами даного рекламного носія є його невеликий формат (флаєр легко взяти з собою покласти в кишеню, використовувати, як закладку в книзі); лаконічність подання інформації (тільки найголовніше, коротко і ясно); легкість поширення (легко використовувати в поштовій розсилці, зручно розташовувати на виставкових стендах, зручний в якості рекламного вкладиша до періодичних видань при великих тиражах). Ще одна перевага – менша вартість дизайну і виготовлення, що дає величезні можливості при створенні реклами.

Наприклад, у вас є три унікальних послуги. Можна зробити барвистий буклет з безліччю ілюстрацій і великою кількістю тексту, а можна зробити три окремих барвистих флаєра, кожен на одну з послуг. Це допоможе споживачеві вибирати тільки ту послугу, яка його дійсно цікавить, крім того, такий поділ робить додатковий акцент на даному продукті, виділяє його, самою формою виконання, чого складно досягти в буклеті битком набитому різноманітною інформацією.

Недоліком флаєрів є одне з їхніх переваг, невеликий формат. Тому при великій кількості інформації, яку необхідно одноразово донести споживачеві реклами і при величезній кількості ілюстративного матеріалу, слід вибрати формат ліфтета або буклету.

Ліфлет – це поліграфічний продукт у вигляді надрукованого з двох сторін аркуша, виготовлений шляхом складання листа різними способами в один, два і більше разів. Ліфлет може розкриватися, демонструючи велику кількість тексту та ілюстрацій. У Ліфлета відсутні скріплючі елементи, такі як скоби або клей. Дуже часто в рекламній практиці використовуються ліфлети в форматі євроконверт в два або три складання . Вони дуже зручні для розсилки, їх називають Євробуклет. Для друку ліфлетів використовується, як правило, крейдований папір щільністю вище 120 г / м 2, можливе використання дизайнерського паперу.

Перевагою Ліфлет є компактність, при можливості вмістити більшу кількість інформації, ніж флаєр. Його також, як і флаєр зручно розсилати поштою, вкладати в періодичні видання, взяти з собою почитати, знайшовши вільну хвилинку. Саме тому ця форма дуже затребувана в самих різних сферах бізнесу. Формат Ліфлет зручний для програм, коротких путівників, рекламних проспектів, міні-каталогів. Недоліків у цього продукту поліграфії немає, крім хіба що трохи більш високої вартості дизайну, друку і виготовлення.

У разі якщо кількість інформації, яку ви хотіли б донести до споживача товарів або послуг занадто велика для Ліфлета і вже тим більше для флаєра, необхідно використовувати формат буклету.

Буклет, як категорію друкованої продукції складно віднести до якогось конкретного виду. Відмінною рисою буклетів є багатосмужність, простіше кажучи, наявність безлічі сторінок. Під категоріями буклету є такі видання, як книга, журнал, каталог, брошура. До речі, ліфлет теж є підкатегорією буклету. Безперечною перевагою даного виду друкованої продукції є широкі можливості для розміщення тексту та ілюстрацій . Це дуже зручно при необхідності відобразити в друкованому вигляді широкий асортимент продуктів або послуг, важливості донесення до споживача їх деталізованих характеристик. І оскільки буклети найчастіше виготовляються на дорогому щільному папері з використанням сучасних поліграфічних технологій, даний вид продукції виглядає дуже стильно і презентабельно, що неодмінно приверне увагу, як до рекламованих продуктів і послуг, так і до компанії яка їх представляє. Недоліком даного виду рекламної продукції можна вважати дорожнечу розробки і виробництва, більш витратний друк і складну після печатну підготовку.

Резюмуючи вищесказане, хотілося б відзначити наступне. Для визначення необхідного формату, потрібно визначити, яка кількість продуктів або послуг буде рекламуватися. Якщо одна або дві, то формату флаєра буде досить, щоб привернути увагу. Якщо ви пропонуєте знижку на продукт або послугу, теж логічніше вибрати флаєр. Також, флаєр доречний як запрошення на відкриття салону, магазину, ресторану або клубу.

Далі визначається кількість інформації та ілюстрацій які ви хотіли б донести до споживача. Виходячи з цього, робиться вибір на користь Ліфлет, буклету або яскравого каталогу. Потрібно пам’ятати тільки про одне, хоча повнота інформування хороша для презентації, необхідно, щоб не було надлишку інформації, яка буде відволікати споживача реклами, заплутувати його.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*